Stel-som-en-pinne-mästerskapen

Tänk vad lätt det är att tappa respekt för någon och hur svårt det är att bygga upp det igen. Att rasera respekten går fort. Det gäller samma sak med förtroende. Att tappa förtroende för någon går fort men att bygga upp det igen tar oftast lång tid och är svårt. För inte så länge sen tappade jag ganska mycket respekt för en person. Där av jag har de här tankarna tror jag. Inget viktigt egentligen, men att åt ena hållet går det så fort och åt andra tar det så lång tid. Kanske grundar sig i att en backe alltid har en uppför och en nedförsida? =)

 

 

Well well, idag är kroppen med och tävlar i "stel som en pinne mästerskapen". Vilken träningsvärk jag har, åh så skönt! Det är värt att inte kunna klia sig på ryggen och att inte kunna sätta sig normalt på toan för träningsvärk är bra. Jag kanske borde ringa någon som jobbar inom vården och be dom smuggla en vuxenblöja till mig så jag slipper plåga låren och ljumskarna för att gå och kissa... Vacker syn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0