Tummen ner för spotify och FB

Nu rann bägaren över för mitt tålamod med spotify så jag avslutade mitt premium konto.

Jag blev sjukt less på att det dyker upp på fb vilka låtar jag lyssnar på i spotify utan att jag ens har installerat att jag vill ha det så. Jag är inte ett dugg intresserad av vad andra personer lyssnar på i sin spotify. Jag skiter totalt i det. Jag vet att vissa tycker att den här funktionen är toppen men jag är ledsen jag gör verkligen inte det. Dessutom så upptäckte jag för någon månad sen att jag fortfarande har premium konto på spotify och alltså betalar för skiten...Jag skulle bara ha en månad. Så nu i all denna irritation så stängde jag av funktionen på fb och sa upp mitt premium konto. Dessutom så krånglade spotify väldigt mycket igår för mig. Just nu får dom tummen ner! Det får även FB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0