Vill ha ett jobb

Jag söker ju som bekant jobb inom miljö just nu.
Det finns en intressant boll i luften, men det gäller att ha tålamod och lite tur för att det ska gå vägen, jag kan inte påverka den processen just nu. Men jag håller tummarna.
Idag har jag hittat ytterligare ett väldigt megaintressant jobb som jag absolut skulle kunna tänka mig att ha och som jag verkligen vill ha! Jag vill, jag vill jag vill! Det är exakt inom mitt intresseområde, men hur får man ut det på bästa sät i cv och personligt brev... Jag har gjort mitt bästa för att försöka få fram det iaf. Nu håller jag tummarna.
Dom här två jobben hoppas jag allra mest på, ge mig lite flyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0