Jag har fått jobb

Okej såhär, jag har fått jobb. Ett jobb som är starten på min karriär inom miljö, ett jobb som jag kommer att trivas sjukt bra med, ett jobb där jag kommer kunna utvecklas otroligt mycket. Det känns så jäkla kul, det är nu det börjar!

jaha och annars då. Igår åkte jag och Johannes till Per och Emily i Linköping för att ha en härlig kväll med middag, vin, ost och kex och bordsspel. Supermysigt.

I övrigt så är det hur skönt som helst att va ledig från mitt nuvarande jobb så det jag ska pyssla med idag är att laga en trerätters middag till mig och johannes. Har suttit och letat inspiration från massvis av recept och har äntligen lyckats komponera ihop en, enligt mig, kanonmiddag. Jag ville göra så mycket man har lyckats begränsa mig nu.nPå pappret låter dte bra och hur det blir, det årterstår att se. LÄgger upp bilder sen (om det blir fint :P)
Om man vill se fina bilder på ätbara saker bör man titta i min vän Lises blogg, hon är en riktig hejare på att baka. Jag blev jätteimpnerad över hennes dessertbord och därför är det värt att nämnas här.
Glad påsk.

Kommentarer
Postat av: Lisen

åh va söt du är!! :):) Grattis till jobbet igen!!

2012-04-06 @ 17:04:32
URL: http://lisen_svensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0