Vändakappaneftervinden mongon

Tänk att jag fortfarande förvånas över min insikt i andra människors beteende innan de själva får det. Tänk att en del är så dumsnälla och tänk vad många som utnyttjar sådana sidor hos folk. Manipulativa vändakappanefterviden mongon kallas dom även i min värld. Tyck och tänkdags igen då. Människor är intressanta på många vis tycker jag, bland annat hur mycket en mäniska klarar av i många avseenden och vad man kan resa sig ur för situationer. Annat som är väldigt intressant är behovet att bli omtyckt och uppskattad, som hos många går till en överdrivt och i vissa fall blir dom då vändakappanefterviden mongon.

Ord som inte används tillräckligt ofta är: Förtänksamhet, konsekvens och förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0