Bra planer

Okej, nu har jag nya förhoppningar och bra planer. Jag ska reda upp det här nu och göra mig själv en stor tjänst. Jag ska göra så gott jag kan. Åh jag vill berätta mina planer men det går inte riktigt ännu.
Annars idag blir det nog en lugn dag, i morgon bitti åker vi från övik. Det ska bli ganska skönt att komma hem till Norrköping även fast det har vart himla bra här uppe. Men så är det ju alltid, hemma är skönt när man har vart borta ett tag. Och då som sagt är det dags för träning, woho. I morgon blir det en springtur eller en promme, beror på hur vädret är i Norrpan och nu ska jag in på friskis och boka in några svettiga sköna pass. hej.

Kommentarer
Postat av: my

åååååååååååh ny blir jag jättenyfiken ju!

2012-01-04 @ 23:09:53
URL: http://jaghetermy.wordpress.com/
Postat av: Ullis

Går du på pass tessan? Så fall vill jag hänga med någon gång! Ska nämligen köpa träningskort inom en snar framtid!

2012-01-06 @ 15:05:49
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0