Det klingar fult!

Intressant att låta en gäng med majoriteten "upptagen" åka på singelkryssning som kick off med jobbet. Det klingar fult tycker jag. Ungefär som att " vi uppmuntrar er vara singlar på den här kryssningen" eller "ikväll är du singel" eller rent ut sagt om man ska vara ännu mer tvär och bitter " vi uppmuntrar dig som är upptagen att delta i singelaktiveter så som singelkryssning, va otrogen vettja"

Nu tror jag inte att någon kommer glömma bort att de är upptagen  men själva grejen att boka in en sån aktivitet som kick off med jobbet känns enligt mig helt, helt HELT fel.
Ja som sagt min kära sambo är med sitt jobb på en singelkryssning på cinderella ikväll och kommer hem i morgon kväll. Dom fick veta en timma innan vad de skulle göra för det skulle vara en översakning för dom. Så här sitter jag själv nyss hemkommen till Norrköping och min sambo är på en singelkryssning som hans jobb betalar för och har som översaningsaktivitet. Om jag är bitter just nu? ja, en del faktiskt! Hur tänkte dom nu?
Jag hade aldrig bokat in en singelkryssning som kick off för ett jobb. Inte en chans. Hoppas det bara va ett misstag.
Kalla mig tråkig eller bitter, men jag tycker det handlar om moral och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0