Har en träningsblogg också

Jag och Johannes har börjat kolla på en ny serie, båda har sett säsong 1 men vi tar den från början iaf. Det är nämligen dags för Heroes! Sjukt häftig idé och jag kan inte bestämma mig för vilken super kraft som är häftigast.
Det är ungefär så helgen har sett ut, så himla skönt. Känner att jag har en förkylning på g så det är ju ytterligare ett bra argument för att ta det lite lugnt och bara ligga i soffan under en filt och dricka te och kolla serier.
Jag har börjat med en träningsblogg där jag bara skriver om min träning och så. Den intresserade får läsa. Jag skriver den för att peppa mig själv och förstår om andra anser att den är skittråkig haha.

Träningsblogg Nu ska länken funka också =)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Länken funkar inte :( :D

2012-01-08 @ 14:07:51
Postat av: Ullis

Bli medlem i funbeat, där kan man lägga in sina träningspass och grejer, skit bra tycker jag

2012-01-08 @ 19:24:49
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0