Tröött!!!!

Oj vilken dag! Sömnbristen har gjort sig påmind konstant. Inte nog med det så blev det tidiga morgonmötet inställt och jag gick alltså upp 05.30 i onödan...jag hade kunnat gå upp 08.00 ist. Morr.Detta är ju lite irriterande med tanke på att från 4 tills klockan ringde så sov jag nog ganska tungt iaf....

Har vart lite svag idag men det är tur att folket jag jobbar med är så snälla och omtänksamma.
Har redan krypigt ner i sängen och funderar på att släcka lampan ganska snart. Johannes komere ändå hem sent så då kan jag ju lika gärna försöka sova lite granna. Sen får vi väl se hur kroppen tänker sammarbeta med sömnen, jag borde inte ens vara vaken så lite som jag har sovigt...Jaja nu har jag gnällt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0