Det går bra nu!

Just nu mår jag faktiskt väldigt bra!
Jag har ett jobb jag trivs superbra med, jag bor just nu i en asbra lägenhet, det är sommar, i morgon får jag träffa johannes, jag hade en superbra dag igår, har nyss vart på stan och ätit god midag och har fått lite positiva besked.

Igår var det nationaldagen, grattis sverige och flaggan. Vi samlades ett gäng tjejer i lägenheten jag bor i sthlm och drack lite rose och sen besökte vi Smaka på Stockholm i Kungsträdgården. På det vart det en feting mjukglass därefter hamnade vi på en supernajs uteservering som heter Humlan vid Humlegården och avslutade kvällen på Vapiano och åt drömpasta.
Idag på jobbet har det gått så himla bra på jobbet. Möten hela dagen och jag har bröjat med lite nya arbetsuppgifter. =) Hoppas på en lika bra dag i morgon, då väntar inspektion och lite annat skoj.
Än så länge har jag hunnit med 6 inspektioner tror jag och håller på att boka in nya, bla på ett krematorium (hjälp kommer säkert inte kunna sova efter det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0