Oj,oj,oj

Oj, oj, oj. Jag har nu jobbat en vecka på miljökontoret och har hunnit med bla 4 st insoektioner på bilskrotar och avloppsreningsverk. Det är superintressant och jättekul att få jobba på riktigt. Men det finns så himla mycket att lära. Just nu följer jag bara med på inspektioner. Jag längtar tills jag får hålla i egna. Den här helgen har iaf spenderats med min favorit person, Johannes, i Norrköping. Så himla bra och mysig helg och så härligt att träffa honom igen. Känns tråkigt att jag måste åka om ett tag igen...Helgen har bla bestått av loppis, shopping, sommar-X, cheesecake och Björn Rosenström.
Jag längtar redan till nästa helg =) Men jag längtar också till kommande arbetsvecka, mycket kul stpr på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0