Åsikt!

Ingen får tro att jag dömmer alla som på något sätt firar allahjärtans dag. Jag tycker det hela bara är överdrivet och jag tycker synd om dom som endast på den dagen visar uppskattning mot nära och kära. Jätte mysigt med blommor och middagar, jätte bra med en kärleksdag. Men när det fokuseras på konsumtion så blir jag less. För mig betyder det mer att visa kärlek någon helt randomisera dag ist för på en kommersiell dag :) Men sen att det finns par som ofta är gulliga med varandra och som även myser på alla hjärtans dag, det har jag inget emot :) det är bara fint. Jag är bara emot dom som endast anstränger sig just en dag på året som alla hjärtans dag. Det betyder inte så mycket i mitt huvud för det är så tvingat med all reklam på tv och internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0